2008-08-18 | 13:02:09

Svar på frågor del 2 personligt, om mig

Vad heter du i andranamn?
Ewa Mai-Ahn, Nathalie Ewa Mai-Ahn Eriksson.
Mai-Ahn är mitt Vietnamesiska namn, blev adopterad när jag var 3 mån.
Men det är en annan historia ;)

Hur många språk kan du?
2... svenska och engelska. Har läst spanska i 4 år men kan inte flytande XD

Vad heter dina föräldrar och eventuella syskon?
Mamma Ketty, pappa Pär, syster Denice, fostersyster Sonja och bror Robin.

Har du haft någon pojkvän eller har du någon nu?
Nej, inget seriöst.


5 intressen du har?
Foto
Musik
Vänner

Webdesign
Hårstyling

Har du varit med om någonting riktigt häftigt, läskigt, spännande, roligt eller galet?

Inget som jag kan flasha med direkt ;)

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Öööööö lite rockigt kanske?


Är du en sådan som vill stå centrum eller i bakgrunden?

Beror på situation men... där emellan typ.

Har du något husdjur?
Min katt Tuzze.


Vilket godis gillar du bäst?
Choklad får det nog bli (:


Någon ovana du har?
Jag hör lite dåligt men ibland blir det lite för många "va" ;)


Var shoppar du helst?
HM och Carlings.


Gillar du mineralvatten?
Njaaa jag brukar inte köpa det men jag kan dricka det.


Gillar du leverlåda?
Aldrig prövat men tror inte det, är ingen köttälskare.


Favorit:
mat? Olika rätter med pasta.
sport? Sportar inte själv, men kan kolla på lite vad som helst.
djur? Katt hund katt hund, nee katt får det bli.
film? Kommer inte på någon nu men komedier är nog bäst!
tv-program? Hmm.. vet inte XD


Favortiblomma?
Har ingen direkt :P


Bästa schlagerlåt?
Ehm kan inte direkt säga att jag tycker att någon är riktigt bra, de är bara jobbiga och fastnar i huvudet XD


Rekord på singstar eller motsvarande makapär?
Hahhaha, har blivit star i alla fall XD Men det betyder ju inte att jag kan sjunga...


Vad väljer du, ett liv som bohem eller ett liv som high class-stadsbo?

High class-stadsbo eller jag vet inte XD Vill vara något där mitt i mellan typ X)

Randigt eller rutigt?
Randigt.


November eller Mars?
Mars.


Vad är det bästa du vet? och det värsta du vet?
Hmmmm X) Sorry kommer inte på svar.




9 KOMMENTARER
2008-08-18 | 13:21:35
Amanda Eklund

håller du med mig eller har du någon egen åsikt pga det jag skrev om i mitt senaste inlägg eller bryr du dig inte?



(inget påhopp)



2008-08-18 | 14:02:15
Emma

Tuzze är söt ! XD <3



Hördedu, :O. Hur 17 får man till det där grejsimojset du har på bloggkollsikonen? ;O Att det ändras? :> (a)



2008-08-18 | 16:09:00
Ursula

Är också adoterad till sverige när jag var tre månader :)



2008-08-18 | 16:29:31
leia

haha....jag har läst både spanska och franska men skulle inte ens kunna göra mig förstådd med ordbok:)



vilket fint mellannamn du har!



kram maja



2008-08-18 | 16:38:57
Sandra

hejsan! Jag har en omröstning på min blogg, där läsarna får rösta på 3 bloggar. Vinnaren går till en stor final i oktober. Du får självklart länka till tävlingen så du får fler röster.

Hoppas det var okej att jag tog med din blogg, jag tycker verkligen den är bra.

Kram Sandra



2008-08-18 | 17:30:17
sannaa

High class-stadsbo haha ;D



& dissar november</3 fyller ju då ;)



2008-08-18 | 17:30:27
sannaa

kul att läsa alla svar iaf:)



2008-08-18 | 19:54:13
LEIFI

VADÅ NOVEMBER ELLER MARS!!? OCH SEN VÄLJER DU MARS!!! BARA FÖR DEN BÄSTA ÄR FÖR I NOVEMBER!!! :@



2008-08-20 | 23:21:03
Hanna

Vadå vet inte tv-serie, dharma & greg vafan XD




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0