2008-05-18 | 22:20:20

Moshpit Open + Balsta Festivalen!

I Fredags bar det av till Balsta festivalen, Jesaiah! + de skönaste tyskarna, Booze Bombers!

Sen igår, Lördags blev det Moshpit Open för 3:e gången! Jesaiah igen!
Köpte t-shirt och fick signing av sångaren och trummisen (De andra var inte närvarande för tillfället). Och så till dagens hökdpunkt BRING ME THE HORIZON! hehe. De hade precis spelat in nya skivan så man fick höra 3 helt färska låtar!
Gillar att Sykes gick mycket mörkare i growlingen live också (:

"We won't sleep, sleep is for the weak! We won't rest, rest when you're fucking dead!"
Typ någonting sånt lät en av de nya låtarna...




1 KOMMENTARER
2008-05-19 | 23:54:35
Anonym

Det var kul ^^




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0