2011-11-06 | 10:57:19

Ny bloggdesign, efter ca 2,5 år!

Tog mig i kragen och uppdaterade min bloggdesign (gjorde det sist 3 april 2009!), även om jag gjorde denna design/uppdatering för lääänge sedan så har jag inte lagt in den på bloggen...
Så nu hoppas jag får lite ny inspiritation för att blogga lite mera!

Nyheter i den nya designen:
- Tog bort den fula lilla side-ikon-menyn som följde en vid scrollning och har istället lagt till en stilren dropdown meny som följer dig när du scrollar (obs! bilden i menyn är också en länk)
- Tog även då bort sidmenyn då den inte fyller någon funktion längre när jag har dropdown menyn
- Nya och färre bilder i headern (även om jag antagligen kommer uppdatera dem ganska snart igen)

Så vad tycker ni? :)

Nya


Gamla (som jag har haft sedan 3 april 2009!)



2 KOMMENTARER
2011-11-06 | 17:04:07
Elin Parment

Det är en väldigt nice clean smart design! me like. Och tack för kommentaren på doyathang ang. rokokhoe. x



2011-11-06 | 20:52:25
Lovisa

Så snyggt, håller själv på med en liknande..

Men får inte till den såhär bra ;)




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0