2009-04-09 | 10:27:13

Bara en vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi kör Antivåldsdagen den 16 april här i Eskilstuna!
Hela dagen har gratis inträde! Så kom och stöd vår kamp mot våldet!

Antivåldskampanjen '09
Affisch: Anna Asp

På scen:
Shan Atci
Armand Mirpour
Zinat Al sadat Pirzadeh
Tikkle Me
Dave
Årby Berättar
Seven Year Itch
Spleen

Mälarsjukhuset
Medlingscentrum och stödcenter för unga brottsoffer
Polisen
Stopp
UMO.se

Och filmen Våga Vittna kommer att visas på Centrumbiografen.

Läs mer på antivald.blogg.se! (Som jag har fixat/kodat)


Lite visste du att fakta...

Eskilstuna kommun hade år 2008 10% fler våldsbrott än Stockholm län?*

Eskilstuna kommun hade år 2008 20% fler våldsbrott än Göteborgs kommun?*

* statistik från brottsförbyggande rådet




6 KOMMENTARER
2009-04-09 | 10:53:32
Carro

snygg affisch! Är det du som gjort den? (jag = grafisk nörd)



2009-04-09 | 11:17:52
Louise

Oh, Tikkle Me!

Och ett bra initiativ det där. Om det inte vore för att jag bor sådär 12 mil ifrån Eskilstuna och går i skolan den dagen hade jag absolut kommit!



2009-04-09 | 11:59:25
Carro

Okej, men bloggen är ju också skitsnygg! Min är inte snygg just nu, men jag har nyss gjort klart en ny header så jag ska ändra lite på den :)



2009-04-09 | 19:16:12
Mango

åhååå, önskar att jag kunde komma,

sjukt bra syfte och jag älskar Armaaaaaaaaaaaand!!!



kram!



2009-04-09 | 19:49:35
Gabriella

Sv: haha hälsa tillbaka till honom ;)



2009-04-09 | 22:10:05
Nene

Svar: jag vet :D jag hade planerat att köpa det för lönen, men sen sa han att han nog kunde betala. Gissa om jag blev förvånad, haha xD jag hade aldrig trott det, eftersom det ändå är rätt så dyrt.




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0