2009-01-20 | 10:48:19

Utmaningar

Jag har blivit utmanad av Evve och Sanna men det är två olika utmaningar...

Först Evves fick jag Kreativ Blogger Award, tack!

The rules for this award:
1. The winner can put the logo on his/her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 6 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the people you've nominated

Jag nominerar:
Jag kommer tyvärr inte nominera någon då jag helst undviker att välja ut några få när jag skulle vilja ha en lista på 100.

Sen Sannas utmaning, berätta 7 sanningar!

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

SANNINGAR:

1. Jag är halvt beroende av tv-serier. (Bl.a. Criminal Minds (Spencer Ried), Prison Break, Kyle XY, 90210)
2. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden.
3. *Tittar på min mobil* - Jag har en rosa mobil!
4. Just nu är jag sugen på Ostkrokar...
5. Skadeglädje är den sanna glädjen!
Ne men jag garvar ihjäl mig om kompisen ramlar brevid mig... sen kollar jag hur det gick.
6. Jag är medlem i communitys som helgon, facebook, bilddagboken men är ej aktiv.
7. Det tog nästan 30 min för mig att komma på 7 sanningar.

Jag utmanar:
Alla! För jag vill se sanningar om alla... men säg gärna till om du gör utmaningen!


ps. fler sanningar om mig kan ni läsa om här ds.



7 KOMMENTARER
2009-01-20 | 11:22:51
Sara

Ååååh! Älska Spencer Reid! :)



2009-01-20 | 12:13:31
sannaa

haha dom var bra sanningar ju ;D

ja, jag tycker om den jättemycket, har den hemma!



2009-01-20 | 13:53:15
elin

haha, du har så rätt! skadeglädjen är den enda sanna glädjen ^^



2009-01-20 | 15:59:15
BJERNHAGEN

det förstår jag verkligen!

skulle jag bra med vilja.. om jag hade några foto-skills alltså, haha. så snygg är hon. och vacker.



2009-01-24 | 13:35:30
Thomas

Jag antar utmaningen! :D höhö...



2009-01-24 | 14:47:27
Thomas

sv: jasså? :P ja, döva blir vi alla nån gång i livet ;P



2009-01-27 | 10:00:04
sanna

ja, det blir tuffa bilder =)

jaha, haha :)

tack<3




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0