2011-11-13 | 10:39:41

Massa massa filmer!


Här är lite filmer som jag har sett på senaste tiden... Alla klart sevärda enligt mig!
De flesta är från iår men inte de första fyra X-Men filmerna, då den första redan kom ut 2000.
Såg den sista först (den handlar om när de i X-Men är barn/unga så gjorde inget att se den först)
och blev sugen då att se alla andra filmerna! Nej har inte sett dem förut... så såg dem i rätt ordning sedan, haha!

IMDb länkar till alla filmer:
Crazy, Stupid, Love.
Something Borrowed
A Little Bit of Heaven
The Change-Up
X-Men
X-Men 2
X-Men: The Last Stand
X-Men Origins: Wolverine
X-Men: First Class



0 KOMMENTARER

OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0