2008-08-18 | 12:42:48

Svar på frågor del 1 foto och blogg

Nu kommer svaren från frågestunden (;
Alla frågor är i 4 delar... trodde inte det skulle bli så många XD
 

Varför startade du en blogg?
Från början var det inte meningen att det skulle bli en fotoblogg, det skulle vara en personlig men det sket sig XD Och i början var det bara 3-5 st som visste om min blogg. Gick public med den i april-maj typ :D

Varför bloggar du?

Lite små roligt :P

Hur kom du på ditt namn?
Jag satt och lyssnade på en låt som heter silent murder som blev lite av min inspiritation.
Och jag hade ju som sagt inte tänkt att gå public med min blogg ibörjan (och så skulle den ju vara personlig) och då blev det ju lite som ett silent escape. Lite långsökt kanske XD


Tjänar du pengar på din blogg?
Nej.


Vilka bloggar läser du dagligen?
Hehe listan blir lång ;)


Vilken kamera skulle du köpa om du fick köpa vilken du vill?
Det skulle nog för stunden bli en Nikon D3.


Roligast att fotografera?

Öööö vet faktiskt inte :)


Roligast att illustrera?
Illustrerar inte så mycket men blir väl människor ^^


Varför tar du aldrig kort på dig själv?
Jag har aldrig gillat att stå framför kameran. Och det speglar väl sig över bloggen.
De som känner mig vet ;)

Bästa fototips?
Utforska med kameran!


Hur lärde du dig allt?
Hmmm jag är självlärd i alla fall :P


Har det du lärt dig på JB (John Bauer, gymnasiet jag går på) vart till stor nytta?
Inte i fotoväg... men webdesignen har hjälp mig lite.


Funderat på att köpa Nikon?

Jaaa faktiskt ;) Som ni ser ovan.


Hur länge har du bloggat?

Sen sent januari.


Hur länge har du varit intresserad av foto?
Sedan den 9 januari klockan 18.32... ne skojja bara men typ 2007 kanske?
Fick min första lilla kompakta digitalkamera då. 


Hur väcktes ditt intresse till foto?
Vet inte riktigt blev väl så när jag fick min lilla kompakta :)


Vad har du som startsida när du öppnar internet?
Google och bloggkoll XD


Vilket är ditt absolut bästa foto i ditt tycke? (visa,visa,visa)

Detta var nog den svåraste frågan, tyvärr så kan jag inte svara på den nu (A)




1 KOMMENTARER
2011-07-11 | 09:50:38
Elin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0