2008-08-18 | 20:22:31

Svar på frågor del 3 övrigt

Kan du säga "sex laxar i en laxask" skitsnabbt?
*prövar* hahah jooo tror det XD


Vet du vad ett "ämbar" är? Om inte gissa vad! 8) (vår kemilärare var nämligen upprörd över att svenskarna inte förstod vad han menade då han var i Sverige, haha)
Haha nee XD Vad är det?


Skulle du hellre klippa av allt ditt hår eller ge bort din kamera till välgörenhet? 
Ge bort kameran :)


Hur många gånger klarar du av att säga "Packa pappas kappsäck" efter varandra, och hur många gånger "Mustan kissan paksut posket"?
Några gånger i alla fall XD OCh det andra på finska(?) vet jag inte ens om jag kan en gång XD uttalar nog fel.


Vem kom först, Hönan eller ägget? Varför?

Tuppen! Ne men jag brukar ändra mig 24/7. Det är en ond cirkel! OND!

Känner du någon som heter Lennart? (Det gör han, han är svensk, handlar av mig ofta på jobbet, och är skittrevlig. bara så du vet x))
Min pappa heter Lennart i andranamn. Annars vet jag ingen X)

Vem är bättre Christina Aguilera eller Britney Spears? Varför?
Ingen! Gillar inte dem så mycket men Britney har väl kommit längre/större med sin karriär...


Varför tackar man aldrig för maten i Brasilien?
Hahah det visste jag inte, men det kanske är oartigt?


Hur äter man ärtsoppa med pinnar?
Man får vara snabb!


Åt vilket håll är Fantomens kalsonger randiga och varför?
Åt höger! Gissar jag på XD


Sydpolen, vad är grejen?
KALLT!

Vad väljer du; att äta rått elefantkött med apsvett(sås) och grillade råttor eller; att äta hummer fylld med spindlar (döda) och fårtestiklar.
Hahahaha den sjukaste frågan tror jag XD Men skulle nog välja... första! Fråga inte varför XD


VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN!? FÖRUTOM SEAN FARIS DÅ xD

DU!


Att alltig gå barfota eller för alltid gå i högklackat?
Måste nog välja barfota.
 
VEM är bäst?
Jag.... säger vi X)


Vem gillar fem laxar i en askbox?
Inte jag i alla fall :D


Vem har världens coolaste kompis?
De som är kompis med mig XD hahahhhaha.


Vem använder sig överdivet mycket av meå?

Du!

Och sista frågan.. Du är morr ;D!
Var det en fråga?




10 KOMMENTARER
2008-08-18 | 20:25:16
Sussi

Ämbar samma som hink! :)



2008-08-18 | 20:35:29
sannaa

nja, sådär.. inte så värst pepp på tidiga mornar ;D



2008-08-18 | 20:37:04
äma

Hahaha, fina frågor du har fått. ;D



2008-08-18 | 20:38:53
Emma

Hahahaha, vilka frågor XD



2008-08-18 | 21:00:29
Emelie

Svar: Jag är mästershopparen, så det var klart att jag hittade något. Både byxor, linnen och present till min pojkvän :D



Haha, vilka sjukt roliga frågor :)



2008-08-18 | 21:01:31
Emma

Sv: Ja, hitta det där efter att jag frågat . xD Sorry (a).



2008-08-18 | 21:15:14
sannaa

Nej, inge kul alls :(

Tack! Vill verkligen bli bra nu! Orkar inte mer :(



2008-08-18 | 21:26:36
Linnea

Haha du verkar ha så himla skön humor!



2008-08-18 | 21:38:42
Helena

Men man måste ju veta vad ämbar är :( Nu blir halvfinne-Helena ledsen!



2008-08-18 | 21:40:45
Alexandra

HAAHA :) roligt att läsa svaren !




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0