2008-08-18 | 21:59:58

Svar på frågor del 4 Sabbaa frågor

Precis när jag var klar med att svara på andra fick jag Sabbaas frågor XD Hahaha ^^

Hur lång är du?
155 cm kort XD

Höger eller vänsterhänt?
Vänsterhänt (Y)

Kan du spela gitarr?
Kan en del akord men kan inga låtar XD

Vilken dag i månaden Juli brukar vara bäst?
Dom som är soliga? X)

Favorit-ställe i Sverige
Västkusten :)

Gillar du hockeyfrillor?
Inte på mig XD

Bär du märkeskläder?
Är lite smått galen i Adidas X)

Vad heter din mamma?
Ketty, fast folk tror att hon heter Kitty, Keppi eller Kathy ;D
 
Hur gammal är din farfar?
Träffade aldrig honom.

Bada i sjö eller hav
Spelar ingen större roll :P

Chips eller godis
Beror på men säger nog godis ;)

Vart bor du?
Lite utanför Eskilstuna i en röd villa XD

Hur mkt brukar du fota per dag?
Kan vara massor till ingenting.

Har du husdjur?
Ja Tuzze katten :P

Var ägnar du din tid mest?
De kommande månaderna kommer det bli skolan...
 
Sover du på sidan, magen eller ryggen?
Sidan, magen och ryggen ;D

Brukar du rita med mascara?
Neeee :P

Välj: Tv eller Dator
Dator

Välj: Sommar eller Vinter
Sommar

Välj: Vara utan kameran en vecka, eller vara utan TV en vecka
Utan TV.

Har du eget rum?
Jepp :)

Vilken färg har dina ögon?
Mörkbruna.

Skostorlek?
Oftast 38.

Vad vill du jobba med som vuxen?
INGEN ANING! XD

Gillar du vindruvor?
Jaaaaaaa! :D

Gillar du grillchips?
Njaaa finns godare chips :P

Bläckpennor eller blyerts?
Blyerts.

Favoritfärg?
Får nog bli svart X)

Hur många mobiler har du haft?
5 st.

Antal trosor?
Hahha orka räkna XD

Hur många i din släkt bor inte i Sverige?
Inga tror jag XD (biologiskt 100%?)

Har du spelet Guitarr Hero?
JA :D Både 2 och 3 :D

Lyssnar du helst på: Folkmusik eller Klassiskt
Hahahha... inget XD

Favoritdjur?
Katt ;D

Randigt papper eller blankt?
Blankt

Har du färgskrivare hemma?
Jepp men ingen jag använder X)

Favoriträtt?
Rätter med pasta XD

Äter du hellre på restaurang än pizzeria?
Ja (:

Har du klaustrofobi?
Nej men ibland kan det vara jobbigt med små utrymmen.

Gillar du att åka attraktioner på Liseberg/Gröna lund?
Jag åkte min första riktiga karusell förra sommaren X) Så ja :D

Hur många kontakter på Msn har du?
Inte fler än 100 i alla fall.

Hur många läsare per dag (genomsnitt) har du?
ca 30

Hur många kommentarer skickar du per dag?
Inte så många faktiskt XD

Vad slutar din adress på: vägen eller gatan?
Inget av det X)

Rakar du dig?
Ja XD

Hur ofta städar du ditt rum?
Små plockar ofta men städar gör jag sällan XD

Hur ofta är du med kompisar?
Öööö inte vet jag XD

Har du en bästa vän?
Har bra vänner men vill inte säga att någon är en bästa ;D

Vart hänger du och dina kompisar?
Ofta hemma hos någon eller stan.

Känner du dig tillräckligt älskad?
Ja

Har du några favoritbloggar?
Jag följer ganska många men vill inte rangordna ^^

Har du sett någon bloggare/bloggerska IRL?
Nepp inte vad jag vet XD

Vet du vad "ROFL" betyder?
Betyder väl typ roll over --- laugh? Hahha.

Jeans eller mjukisbyxor?
Hmmmm svårt :D Men bär nog jeans oftare.

Går du bus-eller-godis på halloween?
Nej har aldrig gjort det :o

Dammsuger du ofta hemma?
Hahah nej :P

Vart skulle du helst vilja åka: Grekland eller Antarktis?
Grekland

Hur många frågor fick du till denna frågestund?
Räkna själv! XD

Vem frågade flest frågor?
Sabbaa XD

Svarar du på alla frågor?
Alla som jag fick ja :P Kanske inga vettiga svar men ;) 

Har du en drömkamera?
Ja för stunden Nikon D3 som sagt :P

Brukar du redigera dina bilder mkt?
Inte så mycket lite ljus, beskärning och kontrast. Ibland ingenting.

Kan du rita bra (enligt dig)?
Har en del lyckade teckningar men är inte den som får allt bra bara jag rör pennan XD

Någon bloggare som du ogillar?
Nej

Någon bloggare som är väldigt lik dig?
Nee inte som jag kommer på :P

Någon bloggare som är olik dig?
Jaaa ganska många tror jag ^^ Är inte direkt en modebloggare eller så :P

Kommer du ifrån något annat land (procentiöst)?
100% Vietnam(?) Adopterad.

Känner du ngn annan som kommer LITE därifrån?
Jaaa men ingen nära :P

Favoritlåt just nu?
Bring Me The Horizons nya låt spelas mycket :P

Låt som du alltid gillat, mer eller mindre?
Finns för många ^^

Garvar du när andra skadar sig?
Hahahha jaaa XD Fast inte sådana skador som är på Scarred!

Har du brutit ett ben ngn gång?
Nej

Ramlat från en stol?
Japp ;D

Krockat med en bil?
Nej

Fått skrapsår på din kind?
Inte vad jag minns.

Har du haft Rabies?
Nej? XD

Tycker du att flamingosar är söta?
Inte de sötaste precis XD

Är Tigrar läskiga (enligt dig) ?
Inte på tv (:

Hur oftar ritar du?
Inte ofta.

Tycker du om att vara med din familj?
Ja

Hur länge är du uppe om dygnen?
På sommarlovet har det blivit sena kvällar :P Ibland har jag lagt mig vid 5 taget.

Gillar du CS, WOW eller liknande?
CS- jag får panik. WOW - jag prövade, kunde inte döda en ekorre XD
Så inte direkt ;)

Skulle du vilja vara på Dreamhack?
Jag skulle inte betala för det :P

Har du åkt flygplan?
Japp

Har du fobi mot ngt?
Sniglar XD

Gillar du chokladpudding?
Kan äta det ibland, inte för mycket bara .p

Mjölk eller vatten?
Mjölk :D

Gillar du Tacos?
Ja

Vad åt du till lunch igår?
Åt ingen XD

Gillar du akvarium?
Hahah njaaaa...

Har du akvarium?
Nej X)

Är du religös?
Nej

Använder du string?
Din ensak? haha ;D

Gillar du kaffe?
Nej eller har inte smakat XD

Har du dränkt en katt med apelsinjuice?
Nej -_- XD

Vart åker du helst på semester?
Där det är varmt, fast inte så man dör XD

Vart vill du helst åka på semester?
Samma fråga? XD

Är du rädd för clowner?
Nej :D

Matte eller Biologi? Motivera
Har inte läst biologi sen i 9an så det får bli matte X)

Så nu är frågorna/svaren slut ^^



9 KOMMENTARER
2008-08-18 | 22:12:40
- LSW -

Jag vill se biiiiilder på diiiig! :P lägg upp bild! nu! ^^



2008-08-18 | 22:13:25
LEIFI

Vad slutar din adress på: vägen eller gatan?

du har ingen adress -_-, ingen har adress i skogen :D



Vet du vad "ROFL" betyder?

Betyder väl typ roll over --- laugh? Hahha. WTF? hahaha roll over fuck laugh ?HAHAHAH roll on floor laughing xD



Gillar du kaffe?

Nej eller har inte smakat XD, katastrof



2008-08-19 | 01:03:08
jas

ROFL = roll over fucking lazyhead , maybe? X'D



2008-08-19 | 11:53:49
Peaches

jävlar vad många frågor :D kul! Får jag fråga en helt annan fråga bara? Vad tycker du om att killar stirrar/glor på dig och din kropp när du går förbi? Är det inte jävligt irriterande? Läs senaste inlägget så förstår du vad jag menar...



2008-08-19 | 20:54:18
Ida

Hehe, jag är också kort, till och med ännu kortare 1,52 m ;P



2008-08-20 | 16:12:10
Camilla Berglund

"kunde inte döda en ekorre ", hahaha det är fan sant. Du kunde inte ens döda en ko x)

Sen hallå, bästa vän är jag :D

Moahahahah xÅ



2008-08-20 | 16:12:17
Camilla Berglund

"kunde inte döda en ekorre ", hahaha det är fan sant. Du kunde inte ens döda en ko x)

Sen hallå, bästa vän är jag :D

Moahahahah xÅ



2008-08-28 | 19:44:05
wooltiti

haha, roliga frågor juh.



2008-09-15 | 14:55:58
Sabbaa

Haha (a)




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0