2008-07-16 | 22:31:24

Ojojoj

...och här var det dålig uppdatering! Har knappt varit hemma så har inte hunnit...

Men men ska fixa denna 7 läsvärda bloggar utmaningen som snurrar runt.
Själv så gillar jag inte utmaningar men får väl ta och göra den!

Jag blev utmanad av Linnea, Miilo och Emma.

Reglerna:
Nominera 7 läsvärda bloggar och inte den blogg som nominera dig. Orsak till detta är att det inte ska bli samma gäng som nominerar varandra.

Jag nominerar/utmanar:
...tyvärr så måste det bli så att jag inte nominerar någon.
Pga att jag vill inte sitta och välja ut några få när jag skulle kunna nominera massor.
(Har nu försökt ett tag att välja ut 7 st men det går ju inte!)
Det finns ju liksom massor av läsvärda bloggar som jag skulle vilja skriva upp!
Kan inte riktigt förklara men det känns inte bra bara...
(Jag är världens sämsta på att förklara) 
Hoppas ni förstår...

Men vill iaf tacka er som nominerade mig!



5 KOMMENTARER
2008-07-16 | 22:47:36
Miilo

Ja, jag kunde knappt slita blicken (eller kameralinsen) ifrån dem. Så himla charmiga! 8D Dock fick jag ge upp när minneskortet blev fullt xD





2008-07-16 | 22:51:26
Ella

SV: Tack igen! ^^,



Och jag håller med dig om det där, det är så svårt att bara välja sju. Blev själv nominerad och utmanad att göra en lista men jag sa att jag inte kunde. Nångång ska jag göra en lista på alla mina favoritbloggar i ett inlägg. ^^,



2008-07-17 | 00:05:33
linnea aldenheim

sv; hihi, ja! :) Hoppas bara det kommer fungera :D



2008-07-17 | 09:29:29
Jossi

Haha jo de är svårt ;D men jag fattar ^^



2008-07-17 | 22:45:42
LEIFI

(Jag är världens looser på att förklara XD)

DÄR SER VI ATT DU KAN ENGELSKA! FÖR DET STAVAS FAKTISKT LOSER MED 1 O OCH INTE 2 O SOM DU SKREV DIN DUMMA DUM!




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0