2008-06-14 | 00:09:20

Music someone?

Vad skulle världen vara utan musik?
 Men iaf här är lite av vad jag lyssnar på om någon nu vill höra...

Video: bludgeoned

Live: distorted


En musikvideo och en live (samma band) och ja vad kan man säga?
En av dem bästa banden! (Och nu sa jag vad jag tyckte...)
Har lyssnat på dem länge nu, men tröttnar fan inte.
Ny skiva skrivs at the moment också?! Längtar som fan!


Men vad lyssnar ni på för musik då?
Någon som har the same taste of music som jag?




(Ps. nya bilder får ni antagligen imorgon/idag, bror vill inte låna ut sin dator i 5 min)

Och svarar på kommentarer imorgon bitti! För nu ska jag dra mig till sängs!



5 KOMMENTARER
2008-06-14 | 17:00:05
Caroline [svar]

hahaha så roligt, tur då vet jag att jag inte är ensam om det i alla fall.



2008-06-14 | 17:00:59
Caroline [svar]

ja visst gör det, jag hoppas verkligen erbjudandet finns kvar på måndag då mamma ska ringa och boka resan.



2008-06-15 | 10:34:38
emma e

Jag lyssnar på "papparock" typ Black Sabbath, Thin Lizzy, Ramones, Rolling stones m.m :)



2008-06-15 | 12:06:40
emma e

Svar: Tack så mycket!



2008-06-16 | 21:10:31
Simone

M:40 och grace will fall är samma musik typ, och de är jättebra (Y)




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0