2008-06-16 | 17:16:30

Nene och besökare



Idag när jag loggade in på min blogg så såg jag att de unika besökarna hade typ förökats jätte mycket, vilken jag tyckte var jätte skumt, haha.
Men så kollade jag in på Nenes blogg och såg detta inlägg och blev alldeles till mig!
Så tror att hennes inlägg har lite med mina besökare att göra.
Och det är jätte kul att ni gillar det och vet inte riktigt vad jag ska säga men, tack!

Men kolla gärna in Nenes blogg som sagt, jätte söt tjej med fin blogg och fina bilder.

Ps. Lite foton kommer det nog upp här ikväll också Ds.



2 KOMMENTARER
2008-06-16 | 18:58:47
Nene

:D tack för de snälla orden :)



2008-06-17 | 17:41:08
Emma

Hih ^^




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0