2008-06-21 | 17:53:37

Söta Emelie

Ännu en gång blev jag jätte smickrad och denna gång av Emelie, jätte söt tjej med en fin blogg med både bilder och personliga inlägg.

Men det är ju som hon säger, man blir glad av att se att man har trogna läsare, alla små kommentarer gör en glad! Så tänk på det, en kommentar kan fylla ens vardag.

Emelie har tyvärr lite problem med bloggkoll just nu också...
Men jag tycker att ni ska ta en titt till hennes blogg nu!
Hon är en värd och trogen läsare/kommentarare.

Ps. Lite foton kommer antagligen ikväll... Ds.




2 KOMMENTARER
2008-06-21 | 19:20:09
emma e

Hehe, ja du brukar vara duktig på att kommentera vilket är jättekul! Och det stämmer det hon säger om dig :)



2008-06-22 | 12:55:06
Emelie

Jag håller med Emma, allt jag säger om dig är ju sant :D




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0