2008-09-08 | 23:05:05

Utmaning; 5

Emelie och Nene har utmanat mig.

5 saker i min frys:

- Köttfärs
- Glass
- Majskolvar
- Annat kött?
- Is

5 saker i min garderob:
- Tjocktröjor
- Jeans
- Linnen
- T-shirts
- Underkläder

5 saker i min bil:
Har ingen bil men tar mammas...
- Gammalt godis papper!
- Äpplen
- Skivor
- Soda Stream smaker (säljer sånt)
- ...smuts?

5 saker i min (hand)väska:
- Plånbok
- MP3
- Mobil
- Pass (har inget leg förtillfället)
- Busskort

Jag utmanar: De som vill! Och säg gärna till.



5 KOMMENTARER
2008-09-09 | 07:43:44
jas

hahah aawwww .. har du en handväska :3



2008-09-09 | 16:39:46
- EmmaConstance -

Svar: Åh, Border collies är ju så fina :)



2008-09-09 | 17:03:05
sannaa

Åh! Många kommentarer :) thank you<3

Tack, tack, tack osv. Du tar ju också hur fina bilder som helst :) & jag ska också ha foto b, men kan inte ha det förns 3:an :/ skulle vilja ha det nu, istället för rörlig, hoppade av den nu i veckan, trist :( inte min grej.. & Anders är helt okej ändå.



Nej, projekt är ju sämst.. Men vem hade ni i det? Vi har Elin Ragnebro.......... aa. I alla fall :)



Åh! Jag vill också. Det finns en reklambyrå i Munktell som min pojkväns mammas kusin (lite invecklat kanske men skitsamma!) jobbar på :) så där är väl mitt "safety-net" om jag inte får på Evelina eller hos en fotograf..



:)



2008-09-09 | 17:08:49
sannaa

jag tar utmaningen förresten ;)



2008-09-09 | 19:38:18
Malin

Intressant :)



Och din nya design är riktigt fin måste jag säga! Kram




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0