2009-06-23 | 16:25:16

Studenten 06-06-09


bildkällor: 1 & 2 - Camilla 3 - Mickis, tror jag? 4 - Vimmelbild från etuna.se

Ja, nu är det redan 2½ vecka sedan jag tog studenten!
Jag har direkt inte haft ork eller tid att sammanfatta ett litet inlägg än... men men.
Satte ihop ett litet bildkollage från dagen, fast inga bilder med mig bara (Inga bilder på mig i bloggen vettu!)
Det var iaf den bästa dagen hittills! Fy fan vad roligt det var! (Även om kommunen, kungen och vädret var emot oss...) Ni som har studenten framför er har verkligen något att vänta på!


1
- Skolans lärare dansade så fint för oss studenter (som endast var 3 klasser).
     Just denna bild är när skolans IT-lärare dansade till Pussycat Dolls! Ps. de i klänningar är män! ds. hehe.
2 - Utspiringet (som var på skolgården som ligger på taket till ett köpcentrum, trångt men mysigt hehe).
3 - Fest på vårt flak! Sjukt roligt var det!
4 - Studentfesten som var på gamla Blå!

Så nu sitter jag här, en arbetslös student och har ingen aning om vad som händer i framtiden! Tummen upp på den du!



5 KOMMENTARER
2009-06-23 | 16:35:21
sannaa

Ja, hoppas de :)

Det kommer nog ordna sig & bli bra!



2009-06-23 | 17:26:49
E m m a

sv: Med all rädd (y) ;D



Åhh, jag vill också ta studenten. 8D Hahaha!



2009-06-23 | 21:05:14
[lisa bjernhagen]

tack sweet :D



2009-06-23 | 21:05:39
[lisa bjernhagen]

men vad härligt, jag förstår :)

ja det är bara bra med mig! snart festival JU!



2009-06-24 | 14:00:11
an

åh va kul! grattis på studenten (i efterskott (A))




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0