2010-05-14 | 12:30:42

En uppdatering!

Som ni kanske ser så är inte jag så aktiv på att uppdatera längre...
de senaste inläggen på startsidan är över ett år gamla!

Efter att jag tog studenten förra året har jag sökt jobb som en tok, fått ett jobb, skaffat körkort, flyttat hemifrån till en annan stad (eskilstuna -> västerås) m.m. Så min inspiration har svalnat lite på det senaste året... (då den egentligen borde blomstra?) men nu känner jag i alla fall att jag vill ha en ändring!

Jag ska försöka ta tag i bloggen och mitt fotande igen!

ps. tips hur jag ska starta om igen mottages gärna ;) ds.



9 KOMMENTARER
2010-05-14 | 17:15:12
Sanna Ek

Jaa! Har saknat dina updates :)

Kör lite gamla bilder! Som den du visade på msn! Woho!

Naddalyyy is bääck!



2010-05-14 | 20:34:23
emmiad

sv: Haha, tack typ? ;D



Omg, du har varit saknad I tell you! Hoppas kreativiteten blomstrar nu. :D



2010-05-14 | 21:05:51
Kristin - En mammas fotoblogg

Tur att det kommer fler då nu när man är MUA så kommer det bli fler givande sessioner. Självklart skall vi göra det bara roligt om man kan få en varierande portfolio som MUA och inte behöver fota allt själv.

Så du är härifrån, pluggar elr?



2010-05-14 | 21:18:08
Kristin - En mammas fotoblogg

Yes jag går makeuparist utbildning i Sthlm just nu men har sen innan sjölv stått som modell i 10 år, fått en dotter därav att jag börjat fota och nu ville jag kombinera det med en makeupartist utbildning. Där har du halva mitt liv ;)

Är det för jobb du fått där då?



2010-05-14 | 21:31:28
Kristin - En mammas fotoblogg

Jasså, Alexandra ifrån Näshulta? Fröken jag åker med på helgerna hem :)

Världen är bra liten, haha..

Jasså men du är utbildad fotograf då?



2010-05-14 | 22:11:40
Kristin - En mammas fotoblogg

Haha, ja en annan gick naturtekniskt ;) Men det är bra, mer variation då samt lite roligare bilder i många fall om man är duktig på det man gör..



2010-05-17 | 19:16:09
Elin

åh, vad roligt att du har tagit körkort :) kanske var ett tag sen? ^^ jag har uppkörningen snart, har liksom inte hunnit med..



2010-05-17 | 21:15:33
» FOTORUM

hej!

hoppas dagen varit bra:) kram



2010-05-17 | 22:03:10
EmmaConstance

Vad kul att höra från dig igen!

Berätta, var har du flyttat och vad jobbar du med? :)




OBS! Läs detta innan du kommenterar, tack på förhand!

- Jag svarar antagligen inte på designfrågor eller liknande,
  och jag gör inga bloggdesigner på beställning. För tillfället i alla fall.
- Jag äger en Canon EOS 400D. Läs mer i sidmenyn.
- Vid redigering används Photoshop CS5.
- Och vid illustrationer används Illustrator CS5.


NAMN:
[KOM IHÅG MIG?!]

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:





Trackback

Läs mer om mig genom att klicka på bilden ovan!

Vill du bli fotograferad eller har du några frågor? Kontakta:
info[a]nathaliee.com

MIN KAMERA
CANON EOS 400D

MINA OBJEKTIV
CANON 50mm f/1.8 II
TAMRON 17-50/2,8





RSS 2.0